02 de setembre 2008

Vacances


Vacances, santa paraula! Com cada any, costa que arribin i quan arriben passen volant...

Aquest any ha estat un pèl diferent perquè per circumstàncies m'he hagut de fer càrrec de l'Oriol els dies laborables de les 4 setmanes de vacances que he tingut. M'ho he passat molt bé amb ell, però haig d'admetre que és absolutament esgotador. Pràcticament he tingut 1 horeta els matins (repàs ràpid al 'Mundu'), un temps indefinit després de dinar que podia anar desde mitja hora fins 2 hores i mitja (rares vegades) i tot el temps del món a partir de les 21h, quan podríem dir que ja no servia per res de cansat que estava.

Però ha fet bon temps i hem fet platgeta, que a mi m'agrada molt, els cosins (d'esquerra a dreta, en Martí, l'Oriol, l'Arnau i l'Aina a Palamós) han conviscut uns dies, que sempre és interessant, hem passejat, hem jugat, hem començat a aprendre a trepitjar la bimba ;), hem après a dir que no de manera rotunda, etc.

Hem passat uns dies a Llançà, un dia a Ribes de Fresser i un dia a Palamós; la resta a Sabadell, mala pell.

I amb tot això, ja fa una setmana que he tornat a treballar, a treure l'entrellat dels papers que m'he trobat damunt la taula, a atendre clients, a resoldre marrons (o a passar-los, que és més divertit i al món de l'empresa sovinteja), i a pensar en les vacances de l'any que ve, que arribin ràpid i si pot ser, siguin millors.

5 Comments:

At dimarts, 02 de setembre, 2008, Blogger CARLES DAVI said...

Ei, ben tornat al món laboral....i al món blogaire!!
Ja t´estàs queixant? Jodeeeer. Quan vulguis anem a fer una birreta pel centre.

 
At dimarts, 02 de setembre, 2008, Blogger Unknown said...

Ei Carles, trobo a faltar les discussions futboleres-culés!!! En breu m'hi poso, que hi ha teca!
No em queixo, reflexo la realitat, juasjuasjuasjuas! Ja m'ho diràs!
Tema birreta, quan vulguis!

 
At dimecres, 03 de setembre, 2008, Blogger Mikel said...

que rapip que passa el temps eh?? sobretot quan estas de vacances...

 
At dimecres, 03 de setembre, 2008, Blogger Charlie said...

A mí m'està passant el mateix, però "només" de l'1 a l'11 de setembre.
És el tercer dia i ja estic pa l'arrastre. Ara tinc un descanset d'una hora i em puc acostar a l'ordinador.
Però també mola fer coses que en altres circumstàncies no faries mai, com anar tot sol (bé, amb la Natàlia) a la reunió amb la futura mestra de la guarderia.

(això sí, també m'ho estic passant teta)

 
At dimecres, 03 de setembre, 2008, Blogger Unknown said...

Ei Mikel, tota la raó del món! Quan estàs de vacances el temps vola i quan estàs pencant (per compte aliè, jejejeje)... encara som dimecres???? Jodeeeeer... :-p

Ei Charlie, totalment d'acord també. El vincle mare-fill és únic i molt especial i tenir l'oportunitat d'enfortir el vincle pare-fill duent-lo a l'escola, recollint-lo, jugant, anant a la platja o fent el que sigui és molt i molt enriquidor i reconfortant.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home