29 de desembre 2005

Les Festes de Nadal


Uf! Gairebé arribo a les 2 setmanes sense cap post... Guillem, dimissió! No me l'accepto, o sigui que a escriure s'ha dit.

He estat liat aquests dies. La Mireia en va fer 30 dimecres passat i li vaig/vam organitzar un sopar sorpresa el dia 23. Vam ser 31 persones, que en aquestes dates té el seu mèrit! Va ser tot un èxit. Gràcies als que vau venir i als que us va saber greu no poder fer-ho!!

La veritat és que aquest any hem empalmat el 30è aniversari de la Mireia amb els sopars d'empres, els àpats de Nadal amunt i avall i Déu n'hi do.

De tota manera, a mi les Festes no em desagraden. M'agrada trobar-me amb les famílies i compartir aquests àpats que normalment van acompanyats de bon humor i riures. M'agrada seguir la pista als meus nebots i als fills dels meus cosins, m'agrada veure la meva àvia amb 93 anys i el cap clar, m'agrada que ens agradi trobar-nos, que no estiguem barallats i que les abraçades siguin sinceres, m'agrada la il·lusió dels nens, m'agraden les campanyes solidàries de recollida de joguines i menjar, m'agrada ser conscient de la sort que tinc i de la que podria no tenir; en definitiva, m'agrada valorar les petites coses i els petits moments que, per mi, són el més gran.

El que no m'agrada és el bombardeig publicitari sensibler, no m'agrada el consumisme exagerat, no m'agrada clavar cops de colze al del costat per poder comprar, no m'agrada que fer feliç els que estimes acabi per passar a través del què regales, no m'agraden les aglomeracions en general, no m'agraden els "Bon Any" o "Bon Nadal" protocolaris, no m'agraden els dinars o sopars d'empresa, no m'agrada que els bons sentiments durin el que dura l'estoc de la "joguina de l'any", no m'agrada que es colgui literalment de regals els nens, no m'agrada Papa Noel... Hi ha tantes coses que no m'agraden...

Que el proper any us sigui exitós! ;-)

2 Comments:

At dijous, 29 de desembre, 2005, Blogger Charlie said...

Que no t'agraden els què?

En/na Guillem Prats ha escrit:
> Bon Nadal i Bon Any Nou a tots!

Què dius? que aquest any has empalmat als 30? Enhorabona!!!

(bardaix)

 
At divendres, 30 de desembre, 2005, Blogger Mikel said...

Ja era hora Guillem! no m´agrada , no m´agrada , no m´agrada..ets una mica Carles eh?? la llista de coses que no et barrufen es força llarga jejeje

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home