01 de gener 2006

Any Nou Vida Nova!


Ja som a 1 de gener. Any 2006. Moment en que un ha de començar a complir tots aquells propòsits que, en un atac esbojarrat de fals amor propi, es formula poc abans de canviar d'any. Jo més que fer-me propòsits que sé que no compliré perquè tinc un nivell d'autoexigència en aquest sentit francament lamentable, si que penso en coses que m'agradaria fer o canviar, tot i ser perfectament conscient que de ben segur tot seguirà igual.

Doncs sóc dels que els agradaria deixar de fumar. Només ho he intentat 1 vegada i vaig durar 4 mesos dels quals els 2 darrers fumava només els divendres a la nit. Surrealista? Una mica si... van arribar les vacances i va ser sant tornem-hi que no ha estat res.

M'agradaria, no "tornar" a anar al gimnàs, sinó simplement anar-hi, que fa 2 mesos que m'hi he apuntat i encara és l'hora que hi sui una mica la cansalada.

M'agradaria ser menys mandrós per coses importants com la salut; ja sabeu, dieta equilibrada, sana, etc.

També m'agradaria ser més tranquil i baixar el meu rati d'indignació/hora, per bé que la capacitat d'indignar-se en general em sembla molt saludable, si no, seríem tots uns xaiets i tot molt avorrit.

M'agradaria disfrutar de la vida en general i no estar tan pendent del que m'emprenya.

En fi, tot molt convencional. De tota manera també és veritat que amb els anys el Cap d'Any ha perdut il·lusió, si que fa gràcia que fa un moment estàvem al 2005 i tot d'una, amb la boca plena de raïm ja estem al 2006, però no deixa de ser una mica anecdòtic...encara que manté un cert simbolisme com de canvi d'etapa, girada de full i tornem a començar! Segurament d'aquí venen tots els (bons) propòsits.

Bon Any Nou a tots!

7 Comments:

At dilluns, 02 de gener, 2006, Blogger nimue said...

hola! he vingut a visitar-te des de casa de Mikel...

jo m'he proposat treballar de trapezista en un circ i anar pel món amb el cap per avall i fent tombarelles en l'aire...
Ja m'he cansat de fer de domadora de lleons.

 
At dilluns, 09 de gener, 2006, Blogger Unknown said...

Hola nimue!
Benvinguda sigui la visita, doncs! Pel teu comentari he sospitat que eres mestra i, visitant el teu bloc (et felicito!), he vist que no m'havia equivocat.

Dels mestres en vull fer un post, un dia d'aquests!

Fins aviat! ;-)

 
At dimarts, 10 de gener, 2006, Blogger Mikel said...

Es força maco aixo dels bons proposits de fet es podria declarar esport nacional :-PPPP

 
At divendres, 20 de gener, 2006, Blogger Galderic said...

T'envio un meme perquè reprenguis el teu bloc, meuc!

 
At dimecres, 25 de gener, 2006, Blogger Charlie said...

On t'has ficat Sr.Put?
Les meves gates et reclamen!. No paren de fer "meeeeeeuuuu!" (la "c" encara no la saben pronunciar).

(bardaix)

 
At dimecres, 15 de febrer, 2006, Blogger bb33 said...

ai boologger, que no ho sabia.....

petons i felicitats

nak

 
At dilluns, 20 de febrer, 2006, Blogger Charlie said...

boooriiiiing!!! (Homer Simpson)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home