23 de març 2007

Hola, sóc l'Oriol!


Hola! Sóc l’Oriol Prats i Cuyàs i avui és el meu sant. Per celebrar-ho li he demanat al pare que pengi al seu bloc aquesta instantània (quina ràbia que faig, ja parlo com ell...) del passat 26 de febrer perquè és la més recent que hi ha. De fet, dilluns els meus pares tenen visita a l’Hospital General (que és on han decidit que jo haig de néixer) i espero que podran tornar-me a veure i fer-me una altra foto, però com que avui és el meu sant, el primer sant des que saben que estic en camí, doncs m’han concedit aquest primer caprici.

Veureu que el que es diu molt afavorit no surto perquè se’m veu un llamp de cap que els pares ja em diuen ‘cabezón’. Ja veus! Després de dir-me ‘pesoleque’ i oriolet, entre d’altres, ara em toca ‘cabezón’. També sembla que faig unes galtones considerables...

El que em fa més gràcia de tot és que amb aquesta imatge el padrí Curull ja és capaç de veure una semblança amb el pare, jejejejejeje!!! Diu que amb la forma dels llavis i la barbeta m’hi assemblo!!! Em penso que és més la il·lusió que una altra cosa! :-D

Ara mateix estic molt bé a la panxa de la mama, que segons el pare és tan rodoneta que sembla que la mama s’estigui amagant una pilota de voley! Però els metges diuen que estic perfectament i que, sorprenentment pels gens paterns que tinc, medeixo el que haig de medir, jijijijijiji! Menys mal que hi ha també els gens de la mama que si no...

Bé, aprofito per felicitar també l’Oriol gran, que ja té 5 anys i avui també és el seu sant! I també aprofito per agrair les felicitacions que he anat rebent avui mateix a través dels pares.

Fins aviat!

14 Comments:

At divendres, 23 de març, 2007, Anonymous Anònim said...

Estimat fillol Oriol, -ara em surt la dimensió protectora, seriosa, responsable, segura, etc... Em veiéssiu la barbeta 'tremolsosa' per l'emoció!...-.

El pare no t'ho va explicar massa bé, ja veig... El que el padrí Curull volia dir el dia que el van fer el teu padrí, és que: la distància entre front, barbeta, llavis, conques oculars, galtones -que les tens!-, etc... era -atenció a la paraula les gents de lletres!- PRO-POR-CI-O-NAL! és a dir, que mantenen una pro-por-ci-o-na-li-tat! amb les mateixes dimensions del pare. Aaaaaara s'ha explicat bé el padrí Curull! però, encara que l'àvia Rosamaria em renyi, ets molt més maco que el pare Guillem! doncs la mare Mireia, aporta d'entre les moltes coses, també bellesa, sí... també el pare, Rosamaria, ja sé...! bé no m'emboliqueu!!!

Estimat fillol, t'explicaré breument (juas, juas, juas!) que aquest matí, a quarts de nou, la teva padrina Lurdes, ja m'ha enviat un sms emocionat, ja sabràs el que és aixo...!, per felicitar-nos pel dia del teu sant! Quan he parlat amb la mare, ja sé que m'has escoltat per via auricular i que t'has posat molt content, a la vegada que has remugat una mica per sentir que els padrins són uns pesats, però algun dia ho agraïràs, home! -veieu la dimensió d'avi que em surt ara? no ho puc evitar!-. Doncs això! que tenim moltes ganes d'abraçar-te i de donar-te la benvinguda, i de que siguis una micona més grandet per tirar-te les primeres sotanetes... ja veuràs què bé que ens ho passarem -el pare, els oncles i jo, vull dir-! Bé! estimat fillolet Oriol, que tenim moltes ganes de rebre't i ens hem de fer les ganes d'aquesta manera! Que acabis de passar un magnífic dia del teu sant! i ens convoquem per la propera fotografia teva, que no farà sinó corroborar la teoria del padrí Curull pel que fa a la semblança... jijijijiji!!!!!

T'estimem!!!!!!
La teva padrina Lurdes i el teu padrí Curull.

 
At divendres, 23 de març, 2007, Blogger Mikel said...

ei ei ei a mi no m´agraden els follons pero jo soc incapaç de veure res en aquesta eco de fet no veig mai res a cap eco.... de totes formes suposo que quan m´arribi el dia ja em faran algun curset accelerat juasujsaujasjuas

 
At divendres, 23 de març, 2007, Blogger Unknown said...

Ai, sí que ho sento!, a mi em passa com al Mikel, que si no m'he expliquen amb l'eco al davant no hi sé veure res. Ja m'ho explicareu, veritat? a mi també m'agradarà veure les galtones i les proporcionalitats que hi veu el padrí Curull.

 
At dilluns, 26 de març, 2007, Anonymous Anònim said...

bon dia....perdoneu eh!? per molta il·lusió que li fa a la tieta postissa Mun l'arribada de l'Oriol...jo no hi se veure resssssssssss!!!! buaaaaaaa!! que algu m'ajudi!!!!

 
At dimarts, 27 de març, 2007, Blogger Joan Manel said...

Vaja, jo m'estava tornant lelo que veure quelcom a la eco i veig que no soc l'unic.
Inclùs m'havia semblat que portava una bufanda del madriz ;-PPPP

 
At dimecres, 28 de març, 2007, Blogger Charlie said...

La Natàlia va néixer el dia del sant de l'Oriol???

 
At divendres, 30 de març, 2007, Blogger CARLES DAVI said...

Ei Oriol, quan tinguis un moment per parlar amb el teu pare, digue-li que no et foti les disertacions futbolístiques que ens fot a nosaltres... juajuajua.

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Padrí Curull i padrina Lourdes!
Gràcies per la vostra brevetat! :)
Però en tot cas la semblança ja es veurà!

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Mikel! Reconec que no és fàcil però cal fer un esforç com aquell de veure il·lusions òptiques als powerpoints que rulen! juasjuasjuas!

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Àvia (i mare)Rosamaria! Em pensava que això de les ecos ho havies de tenir més per la mà! Bé, ja t'ho explicaré en persona!

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Muntsa (tieta postissa, que bo, juasjuasjuas)! Em temo que tornaré a penjar la eco ressaltant el contorn del cabezón pq ho veieu més clar!

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Joan Manel! Hi ha bromes i bromes! amb una bufanda del Madrid??? Això mai!!!!!!! ;-)

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Ei Charlie! Doncs si, cada any quan la Natàlia cel·lebri l'aniversari, l'Oriol cel·lebrarà el sant! Feliç coincidència!

 
At dimarts, 03 d’abril, 2007, Blogger Unknown said...

Carles! (...amb veu de Maragall de Polònia) ...que cabróóóóóónnn!!! Juasjuasjuas! Déu sap que li fotré aquestes disertacions! I moltes d'altres! I com el padrí n'hi foti alguna quedarà servit, juasjuasjuasjuas!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home