22 de gener 2007

Excés de feina


Bé, havia aconseguit anar publicant noves entrades amb una certa regularitat, però darrerament tinc una punta de feina tan bèstia que no tinc temps ni de tirar-me un pet.

El fet és que el meu responsable directe (director comercial) i mà dreta del gerent de l'empresa, ha plegat des del passat 2 de gener, per bé que fins el 31 de gener seguirà semivinculat a l'empresa tancant temes d'implantació de software que estava pilotant ell. La qüestió és que el meu excap no serà substituït ni promocionant ningú ni fitxant ningú; gerència assumeix la direcció del departament, les implantacions de soft les assumiran entre 3 persones i a mi em cau tota la cartera de clients que duia ell.


Això m'ha suposat haver de dedicar temps del meu descans dins la jornada laboral a mirar d'avançar feina i, fins i tot, haver d'endur-me feina a casa el cap de setmana.

Però pel que sembla, el que no em caurà és part del seu sou. Així van les coses a la petita i mitjana empresa del país.

12 Comments:

At dilluns, 22 de gener, 2007, Blogger Charlie said...

sisisi, i d'aquí quatre mesos l'excusa serà: és que acabo de tenir un fill i no tinc temps.
bah bah bah excuuuuuuuseeeeeesss!!

(:P)

 
At dilluns, 22 de gener, 2007, Blogger Unknown said...

Ei Carles!
Juasjuasjuasjuas! Segurament tot són excuses,però fixa't com l'entrada té un tamany significativament més reduït que les anteriors! I mira que m'agrada enrotllar-me! :-p

 
At dilluns, 22 de gener, 2007, Blogger Mikel said...

Tranki tiu , lo primer es lo primer aixi que deixat de feina i osties i estigues mes per el blog jejeje.

 
At dimarts, 23 de gener, 2007, Blogger Unknown said...

Ei Mikel!
Curiosa recomanació, la teva, venint de tot un senyor empresari! :-D

 
At dimarts, 23 de gener, 2007, Blogger Nach said...

Juas juas juas, això se'n diu fer una putada al pobre matat treballador, per no dir explotat, perquè com alguna cosa surti malament, serà al pobre guillem a ki li buscaran les pessigolles. Així com pot anar bé el país.
Visca la Terra Lliure

 
At dimarts, 23 de gener, 2007, Blogger Unknown said...

Hola Nach!
El problema és que jo passo a "viure" pitjor en el moment en que la vida m'hauria de dur a viure millor; però en tot cas si la nova situació es manté en el temps sense l'equiparament salarial corresponent, només hi ha 2 sortides:
1. Fotre el camp
2. Continuar a l'empresa però dedicant-hi només el temps que delimita la meva jornada laboral; ni caps de setmana, ni descansos ni punyetes.

 
At dimarts, 23 de gener, 2007, Blogger Joan Manel said...

Jo ja m'havia acostumat a la foto del gratebol de Nadal i em feia gràcia veure-la de quan en quan :-PPP.
A veure... però no diuen que els nens venen amb un pa sota el braç? doncs segur que et pujen el sou. Anim que això sempre va a époques. Enllesteix la feina aviat que tenim que parlar del Guddy :-PPPP

 
At dimarts, 23 de gener, 2007, Blogger Unknown said...

Hola Joan Manel!
Espero que vingui no amb un pa, amb un forn sencer sota el bráç!:-p
Respecte el sou, ja porto 5 a l'empresa per ensumar com poden anar les coses... I per parlar del Guddy sempre hi ha temps! Que et veig a venir! Tu deus ser d'aquests saviolistes incondicionals, no??? Ai, que ens les tindrem, jajajajajaja!!!

 
At dimecres, 24 de gener, 2007, Blogger CARLES DAVI said...

Que no sigui res nano!! juajuajua.
Jo també he estat 1 mes i set dies sense fer cap entrada (comptabilitzat pel charlie).
Ah, i que el nen si no és amb un forn, que si amb un pa de kilo i no un panet.

 
At dilluns, 29 de gener, 2007, Anonymous Anònim said...

Voldria consolar-te, però no sé com, penso en quan jo duia la casa, treballava al Bell-lloc i per postres vaig haver de reciclar-me el títol i estudiar Musicologia, Armonia i Música de cambra.... te'n recordes? es clar que ara tothom diu "eren uns altres temps!!!! Petonets que això sí que consola oi?

 
At divendres, 02 de febrer, 2007, Blogger Charlie said...

(freak!)

 
At dissabte, 03 de febrer, 2007, Anonymous Anònim said...

Espero que d'aqui a un temps hagis agafat "el tranquillo" que no sé ben bé que és això. Ja m'ho aniràs explicant.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home