29 d’octubre 2006

Paternitat


Bé, per fi tinc la sensació que tothom a qui volíem dir-ho ja ho sap. Per això he trigat tant a penjar alguna informació relacionada amb la futura paternitat de la Mireia i (en principi!, jejejejejejeje) meva. No volíem de cap manera que tu, o tu, o potser tu us n'assabentéssiu llegint una entrada al bloc. Volíem dir-vos-ho en persona perquè ens fa moltíssima il·lusió. I us agraïm molt a tots les mostres d'afecte i d'alegria que ens heu ofert en saber-ho!

De fet, encara que el tòpic digui que ella insisteix a ell per anar-lo a buscar i ell es fa el suec, en el nostre cas podríem dir que no ha anat ben bé així. Sempre m'ha agradat la canalla (i que ningú surti amb la broma fàcil, ara!) i per mi ja fa temps que hi seríem, però també he tingut molt clar que no cal forçar una situació tan seriosa com aquesta, que ha de venir de manera natural i d' un desig ferm. Un cop hi ha consens, què us he d'explicar? A la feina! :-p

La veritat és que hem tingut la sort que tot ha anat molt ràpid i no hem hagut de viure cap angoixa ni incertesa (ni el desemborsament econòmic que suposa, que trist!) de si hi havia cap problema de fertilitat, ara que lamentablement sembla que estan tan extesos.

Ara mateix estem de dotze setmanes, la Mireia es troba força bé i també per sort no pateix nàusees ni vòmits; tot just una mica d'insomni que li provoca cansament durant la jornada. Ha deixat de fumar (jo només he estat capaç de reduir-ne el consum, per ara), no tasta l'alcohol ni el cafè i porta una vida sana i ordenada. Encara no sabem si serà nen o nena, la Mireia s'estima més i veu una nena i jo m'estimo més i veig un nen (ni en això ens posem d'acord) i el tema noms també es troba en punt mort fins que en sabem el sexe. Llavors es reobriran les negociacions. Demà passat tindrem nova ecografia i per bé que encara és d'hora podria ser que es veiés alguna cosa, a veure si sortim de dubtes! Si no, el suspens s'allargarà entre 2 i 4 setmanes, suposo.

La imatge que he penjat és la de la primera i única ecografia que hem fet. Es correspon als 20 dies d'embaràs, més o menys, i ja s'hi veu aquella mena de cercle que serà el nostre fill o filla. Li vam sentir el cor i encara que hagis sentit explicar-ho és una experiència única i meravellosa. Tenia un batec ràpid i fort. En vint dies... sembla mentida!

Aquesta ecografia la vam fer el passat 22 de setembre, just el dia que feia 39 anys que els meus pares es van casar. I el seu neixement està "previst" pel 13 de maig, i tot i que sabem que podria ser tant abans com després d'aquest dia, seria bonic perquè el dia 12 de maig va néixer el meu pare (1939) i també un 12 de maig (2004) va morir el Jose, un segon pare per la Mireia. Per mi, que m'agrada llegir entre línies i m'encanten aquestes "casualitats", seria tot un símbol que el meu fill/a nasqués el mateix dia que un dels seus avis, a qui en aquests moments de felicitat, encara trobo més a faltar.

13 Comments:

At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Joan Manel said...

Insistir que ens alegrem molt i dessitgem que tot vagi molt bé. Només comentar-te que ja estàs tardant en deixar de fumar. Pots fer la prova demà amb el Chelsea. Si ets capaç de veure tot el partit sense fer una cigarreta, ja ho tens coll avall. Vinga, que tens bones raons per fer-ho. Jo també prefereixo els nens i la meva dona les nenes. Déu ser una tónica. Ja ens diràs qué toca. Molts records. Joan Manel i Virginia

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Unknown said...

Joan Manel!
Gràcies pels teus bons desitjos! i pels ànims per deixar de fumar! M'imagino que no ets fumador, no et recordo amb un ros als dits (Sau), jejejejeje!

Sóc capaç de veure el futbol sense fumar pq a casa no hi fumo (només al balcó o a la terrassa), tot i que un Barça-Chelsea...m'ho poses difícil!

Respecte les preferències, és evident que el tòpic "que vingui bé" és ben cert, però no sé, els nens em semblen més catxondos de petits, més llançats i les nenes més prudents...però la veritat és que m'agradaria tenir un nen i una nena per viure les 2 experiències!

A veure si us animeu! :-P

Records a la Virgínia!

Guillem

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Joan Manel said...

Doncs fumo molt de tant en tant, però encara no tinc una bona raó per deixar-ho.
Déu ser ja per la edat, però en els darrers mesos tinc molts col.legues com vosaltres que s'han decidit. Suposo que això ajudarà a engrescar-nos :-)))

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Charlie said...

Ei què tal,
Jo tampoc he deixat de fumar, però he reduït moltíssim.
Finalment m'he decidit a fumar només a la terrassa per no emprenyar la Deborah, i he reduït molt.
Per dir-vos que els caps de setmana em fumo 1 o 2 cigarros al dia...
(Els dies laborables una mica més, perquè és una bona excusa per sortir una estona al carrer a pendre l'aire)

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Anonymous Anònim said...

Moltes felicitats familia!!!
Nosaltres ens vem fer l'anmio el dijous, i avui ens donen els resultats, de totes maneres a la eco de les dotze setmanes ja ens van dir que tenia tots el números de ser un nen, jo també vull un nen, i sembla que així será, pero com diu el tòpic i en aquest cas es ben cert, el que importe es que vingui sa.
Ja estic demanant hora per anar a fer-lo soci del Barça

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Unknown said...

Joan Manel, no et recordo fumant a cap concert del Sultans :-P va, vinga, animeu-vos!!! :-D

Carles, jo estic en un estat de nervis que no puc fumar-me només 1 o 2 cigarros el cap de setmana, acabo sortint a la terrassa les vegades que faci falta (massa!) :-(

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Unknown said...

Hombre, Cééééééééssssssss!!!!
Quina alegria llegir un comentari teu!!!! M'alegro que tot vagi bé i que l'amnio surti perfecta!!!!

Un nen????? Un petit Cééééésss??? Mmmmmmmmmmm... quin perill com surti com el pare!!!! Este pollo quiere trigo, jajajajajaja!!!!!!

Una abraçada, i a fer cua a l'oficina del soci! :-P

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Charlie said...

"i ja s'hi veu aquella mena de cercle que serà el nostre fill o filla".

Abans que res, deixo constància que sóc una mica com la gent gran; que té memòria de 20 anys enrera però no immediata.
Tot i així, diria que el cercle no és l'embrió (encara no és fetus), sinó que és la membrana que el lligarà a la matriu de la mare. La "criatura" és una petita larva que apareix just al costat.
Almenys és el que em sembla recordar de quan la ginecòloga ens va explicar el que sortia a la primera ecografia.
De fet, recordo que vam fer la conya de que venia amb un euro sota el braç :P

C.

PS: Avui la Deborah ja ha notat els primers moviments :))))

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Unknown said...

Carles, tens raó! Sóc jo que darrerament tinc memòria octogenària! A veure si demà o demà passat actualitzo el tema i ja veiem més coses!

I la Natàlia ja es mou!! Fantàstic!!

 
At dilluns, 30 d’octubre, 2006, Blogger Alls cuits mai couen said...

el 13 és l'aniverssari de ma mare!! Au doncs!!! que neixi el 13!!!!

enhorabona!!!

 
At dimarts, 31 d’octubre, 2006, Blogger Charlie said...

ai que encara et quedaràs sense final de champions....

 
At dimarts, 31 d’octubre, 2006, Blogger Mikel said...

Felicitats Michael Jackson!! Ops perdo perdo que has dit que no fesim broma facil....

 
At dimarts, 31 d’octubre, 2006, Blogger Unknown said...

Emma, moltes gràcies per la visita! Però jo prefereixo el 12, jejejeje! Cadascú escombra cap a casa seva :)

Carles, no et pensis que no hi he pensat, jejejejejeje!!!!

Mikel, mira que ho havia advertit, eh??? :-P

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home