06 d’abril 2006

Dia 5, SANTIBURI RESORT HOTEL, KOH SAMUI


El dia 5 ens els vam tirar tot completament a les instal·lacions del Santiburi Resort que com us dèiem és una autèntica passada. Al matí ens vam llevar relativament tard, cap a les 9 per bé que un servidor feia estona que s’anava despertant perquè ens havíem ficat al llit cap a les 23h i jo si estic descansat no necessito dormir tant, més aviat em llevo baldat com així va ser.

Baldat de l’esquena, suposo que de clapar panxa enlaire que no en tinc costum i no m’agrada gens. Ens en vam anar a esmorzar i vam flipar de la varietat i quantitat de menjar disponible. Podies esmorzar només fruita i rebentar o bé esmorzar salat o dolç, és igual, rebentaves igual. Després d’esmorzar i fullejar amb molt d’interès el Bangkok Post, vam decidir que el millor que es podia fer era anar a la platja i ni més ni menys això és el que vam fer.

La platja és curiosa perquè de l’aigua fins les palmeres del final de la sorra hi deu haver no més de 20 metres, però fa una baixada brutal així que les tumbones queden una miqueta inclinades. En vam agafar 2 i les vam arrossegar sorra avall buscant el sol perquè sota les palmeres bàsicament hi trobes ombra. A partir d’aquí… relax… més relax… banyet… solet… llibre… quietud i placidesa! Just el que necessitàvem després del circuit pel nord. La sorra cremava que feia por i l’aigua estava calenta. I quan dic calenta vull dir calenta. Per seguir en la meva línia, dins l’aigua no se que carat vaig trepitjar però em vaig fotre un bon tall. M’imagino (vull pensar) que vaig trepitjar una pedra, quan de pedres mira que n’hi ha poques en aquesta platja! Una miqueta de coïssor i prou.

Vaig començar el llibre d’en Teixidor “Pa Negre”, que va sobre la infantesa d’un nen a l’Osona de la post guerra, amb el pare empresonat per roig i la mare pencant com una negra a una fàbrica tèxtil per tirar endavant. Només en vaig llegir una cinquantena de pàgines perquè el sol apretava de valent i som tan llestos que no dúiem crema solar. La calrada que vam agafar és de les bones. Vam estar una hora i mitja a la platja i semblem gambes.

Vam dinar a l’hotel mateix i a la tarda vam fer piscina, però ara a l’ombra. Em vaig dedicar a fer descoberta de l’entorn i vaig anar a petar a un jacuzzi al costat de la piscina on m’hi vaig passar una bona estona…em fa la impressió que entre la piscina i el jacuzzi vaig estar en remull ben bé més d’una hora…total, que vaig sortir més arrugat que una pansa.

Vam decidir sopar fora de l’hotel i vam anar a petar a un italià, que vagis on vagis en trobes sempre d’aquests. Una mica de pasta, una amanideta i cap a dormir que dúiem un sobreesforç a sobre que pa qué!